miercuri, 29 octombrie 2008

Parte din mine

Stii…….. daca toate lucrurile din jur ar putea sa vorbeasca, ti-ai da seama cat de mult imi lipsesti…..
Zambesti , nu? Poate ca este o prostioara sau iti par un copil naiv si te straduiesti sa intelegi la ce m-am gandit cand am scris asta; e simplu: la toate discutiile noastre, momentele de tachinare, la copilul din tine, la ochii tai de om bun si zambetul ce nu mi-l pot sterge din minte
Nu ma pot abtine sa nu-ti marturisesc ce simt pentru tine……Atunci cand nu esti, simt cum ma prabusesc in abisul nesigurantei iar viata imi pare trista, ca o toamna ploioasa, ale carei lacrimi imi apartin……..
Confesiunea mea pare o nebunie, o simpla iluzie….Insa, daca ai sti ca exista cu adevarat……
Vrei sa fii ingerul meu pazitor? Promit sa te ascult in fiecare secunda , pentru totdeauna…….Eu pot fi mami a ta, cu care sa te uiti mereu la desene si sa-ti citeasca povesti inainte de a face nani…..
Asa sunt eu…..Asa simt….Asa gandesc…Asa visez…Asa traiesc in fiecare zi…
Sunt femeie si copil in acelasi timp……….

http://www.youtube.com/watch?v=A_jCNchJSyI&feature=related

Niciun comentariu: