duminică, 5 octombrie 2008

lectii de viata

am invatat din propriile greseli.......cum sa renasc din cenusa cand totul in jur era praf.......cum sa lupt pentru visele mele cand nimeni nu era langa mine.........cum sa iubesc fara sa-mi fie frica sau dimpotriva, am invatat sa iubesc temandu-ma de iubire si de ranile adanci ce mi-au crestat sufletul de atatea ori.......am invatat ca un zambet inseamna mai mult decat o mie de cuvinte.......am invatat ca trebuie sa-i iubesti pe toti si sa-i accepti asa cum sunt........am invatat ca doar iubind putem fi fericiti.........am invatat ca daruind un zambet, ii poti face cuiva viata fericita........am invatat sa ma bucur de o raza de soare, un fulg de nea sau un val de mare ce se asterne la picioarele mele.........am invatat ca zborul unei pasari este precum timpul..........trece si doar uneori ne intoarcem in trecut..........sau poate nu ne mai intoarcem deloc, de teama sa nu suferim iar............am invatat sa iubesc cum nu as fi crezut ca voi fi vreodata capabila, sa-mi fie dor pana la lacrimi de cineva si sa ma ingrijorez pentru el mai mult decat pentru viata mea.......am invatat sa astept ca timpul sa-mi vindece ranile lasate de iubire..............am invatat sa descopar minunile fiecarei persoane prin simpla-mi daruire a sufletului intr-o secunda de iubire...........am invatat ca viata insasi trebuie sa o invalui in vise pentru a putea merge mai departe.............am invatat atatea si inca mai am de invatat.....dar cel mai important: am invatat sa te caut si sa te gasesc pe tine...........................