duminică, 5 octombrie 2008

JUST ME

Bun venit tuturor! Probabil ca tu, cel sau cea care citesti asta acum, te intrebi ce caut eu pe aici.......De cautat, nu caut nimic........nu prea am ce, probabil sa invat de la altii.....E si asta ceva, nu? :)

Daca ai ajuns aici, inseamna ca vrei sa ma cunosti cu adevarat, cea din spatele primei impresii. In cazul asta, hai sa-ti spun cum sunt eu:

1. imi place f mult originalitatea (am si eu piticii mei, ce vrei acum?)

2. in general, sunt o fire deschisa, comunicativa, cu mii de planuri de viitor si ambitii la fel de mari

3. fac cu pasiune totul si nu ma dau in laturi de la risc; adoooooooooor provocarile, in special, cele "mentale" si culturale

4. imi place sa vorbesc mult si toti cei din jur stiu asta.......daca detii informatii despre orice domeniu ocult sau cel putin, misterios, te rog sa ma anunti si pe mine, m-ar putea interesa

5. ascult multa muzica; in general latino, dar si rock gotic, house, clasica, etc........important e sa fie muzica buna ;) !

6. sunt o fire foarte analitica si pretind de la cei din jur acelasi lucru!

7. uneori dura; insa, daca privesti dincolo de reactiile mele, s-ar putea ca impresia sa ti se schimbe radical!

cam atat.........pana acum! vrei sa stii cum gandesc, mai exact? citeste si trage singur/singura concluzi/concluziile!

Un comentariu:

Adi Lepadatu spunea...

ma bucur ca mi-au urmat sfatul si ai creat si u blob. astept cu interes si drag gandurile tale aici si pe blogul meu. :) pup