sâmbătă, 25 octombrie 2008

David Bisbal

Nu stiu cati dintre voi ati auzit de acest artist, dar pentru mine, el este cel care m-a ambitionat sa invat singura spaniola, una din persoanele pentru care am plans atunci cand a trecut printr-un necaz. UN OM CE MI-A SCHIMBAT VIATA RADICAL! Anul acesta, pe 11 decembrie, va concerta live, la Sala Palatului..........Dupa 3 ani de asteptare, il voi avea in sfarsit in fata mea......Mi se pare inca un vis......Dati play, ascultati pana la capat si apoi spuneti-mi cum vi se pare......Ah, piesa asta se numeste ME DERRUMBO (MA PRABUSESC) si este una din preferatele mele.........A doua se numeste QUIERO PERDERME EN TU CUERPO........Astfel, cunoasteti o particica din sufletul meu :) sper sa va placa melodiile!

http://www.trilulilu.ro/so_delicious/34bbc63be10b26



http://www.trilulilu.ro/D4NI_/8c4c33f7b3c52c

3 comentarii:

Adi Lepadatu spunea...

imi place mult si mie acest artist. mi-as dori sa-l pot vedea live dar inca nu am posibilitate... cunosc repertoriul lui. aceste 2 piese sunt grozave.

Unknown spunea...

El David es un bonbon.. ademas que tiene una voz muy muy sexy!
ASta ca sa inteleaga si David despre ce vb noi aici. AI gusturi bune ;)

silvia spunea...

Adi-never say never :d pup

Patience-David e una din persoanele care mi-a marcat viata si continua sa o faca :) multumesc pentru cuvintele tale ! ;)