miercuri, 29 octombrie 2008

Exista Minuni

Acum cateva zile plangeam, iar astazi rad. De ce? Pai, la momentul respectiv, credeam ca nimanui nu-i pasa de mine, ma simteam prinsa intr-o colivie a timpului.....Parca eram intr-o pestera intunecata unde nu ma auzea nimeni, indiferent cat as fi tipat ca vreau sa fiu iubita. Insa, aseara, cand nu mai aveam nici o speranta, primesc un mesaj de la o persoana care a lipsit din viata mea pentru 2 luni. Eu imi luasem gandul de la el, deja imi ziceam ca "m-a aruncat la gunoi" in sufletul lui si ca nici nu-si mai amintea de mine, dar.........Surpriza! Lucrurile nu erau chiar asa..Imi era dor sa-mi mai spuna cineva "frumoaso" sau "mumoaso".......Acum, nu-mi mai este dor, sunt pur si simplu, FERICITA!!!!!!!!! Azi, mergeam pe strada si imi venea sa strig in gura mare, ca, dupa ce m-am rugat atatea nopti cu lacrimi in ochi, dupa ce am simtit cum ma prabusesc in abisul propriului meu suflet, Cineva s-a indurat de mine si mi-a daruit zambete in locul oceanului de cristal :) SI DA! EXISTA MINUNI! Poate am un inger acolo Sus, poate ca asa este destinul meu.....Nu sunt sigura de nimic; stiu si simt un singur lucru: langa el pot fi si COPIL, dar si ADULT! Pare o nebunie, insa.............e doar nebunia mea :))

p.s.: Nu inceta sa crezi in Dumnezeu! EL EXISTA! CAUTA-L!

DRAGOSTEA NU E O PROSTIE :D

http://www.youtube.com/watch?v=rddaghPmu-I

Niciun comentariu: