joi, 30 octombrie 2008

Lacrimi

Stiu ca pentru multi va parea un motiv pueril, insa.............Dupa ce am asteptat 3 ani de zile sa-l vad pe David Bisbal, acum mi se spune ca nu merg............Pretul e cam mare, 4 milioane.....Iar eu fac parte si din fanclub si toti ma asteapta sa ma duc, mai ales cei din Bucuresti, care ma cunosc din spusele fanilor din tara, cu care m-am intalnit vara asta.........Iar concertu' este exact de ziua mea, pe 11 decembrie...........Cand am auzit ca nu merg ca este prea scump biletul, mi-au dat lacrimile instantaneu......David vine o data la 3 sau 4 ani intr-o tara ca a noastra, m-am zbatut atata vreme sa-l promovez aici si acum, cand ajunge la noi, sa nu ma duc?!!!!!!! Sa nu pot sa-l cunosc pe omul care mi-a schimbat viata, pe cel care imi alina suferinta cu vocea lui? Nu pot sa concep asta...........Jur ca renunt la tot: la Rev-ul meu la munte, la farduri, la parfumuri, la orice petrecere, haina,pantof, mobil, ceas sau aparat de fotografiat pe care il vroiam. Sunt in stare sa merg pe jos pana la Bucuresti, doar sa-l vad.........Mi-a mai ramas o speranta: sa-l conving pe tata sa ma lase...................Mi-a mers prea bine zilele astea, trebuia sa mai si plang.........prea am ras azi...........Life sucks...................

3 comentarii:

Unknown spunea...

Draga mea, eu propun sa facem o petitie, sa o semneze toti cei care te cunosc, si tot fan clubul lui David, si o dam tatalui tau, poate se mai imbuneaza. Ai dreptate, nu e corect...

TE SUSTIN!!

Adi Lepadatu spunea...

uf, postul cu fuego e dupa acesta... greeeeu, fff greu... iar cu tatii acestia de fete... adevarat ca e greu... nu vreau sa ma gandesc cum voi fi ca tata, daca o sa am o fata. :)))

silvia spunea...

patience-multumesc mult de tot pentru initiativa :*

adi-stii, tata imi da tot ce vreau, la cat de des ne vedem, imi indeplineste orice dorinta,doar ca uneori lucrurile nu sunt cun am vrea noi :) tu vei fi un tata bun, cu siguranta ;) dar gelozia va aparea atunci cand o vei vedea pe fata ta de mana cu iubitul ei; atunci va fi sentimentul ala, ca tu nu mai contezi atat de mult pt ea si este si un al doilea barbat in viata ei ;) parerea mea :D pup:*