duminică, 12 octombrie 2008

CHIP ANGELIC

M-am indragostit de piesa asta.............:X:X:X:X:X Stiu ca nu este noua, insa............nu pot sa mi-o scot din cap...........am redescoperit-o acum 2 zile si de atunci o ascult continuu.........Imi trezeste amintiri dulci-amarui............In ciuda tuturor, este una din melodiile mele de suflet.......pur si SIMPLU............

http://www.youtube.com/watch?v=hOPgjAamvyk


p.s: sper sa nu deranjeze pe nimeni postarea melodiei aici :) dar este mult prea frumoasa pentru a nu fi ascultata................

VA IUBESC, BAIETI!!!!!!!!! :*:*:*:*:*:*:*:


Noapte buna, tuturor!

2 comentarii:

Adi Lepadatu spunea...

nu deranjeaza deloc. si mie imi place f mult si cu ocazia ca ai postat-o mi-am amintit si eu de ea. :) pup

silvia spunea...

Adi-ma bucur ca ti-am trezit amintiri placute :)