vineri, 24 octombrie 2008

DRAGOSTEA E O PROSTIE

O privire, un flirt si risti sa te indragostesti in scurt timp........Cand ai impresia ca totul merge "conform planului" si iei initiativa de a cunoaste mai bine acea persoana, o vezi la cativa metri de tine, de mana cu cel/cea pe care o/il iubeste. Si atunci, spune-mi tu, mie, ce rost are sa te indragostesti, sa visezi ca poate ai intalnit in sfarsit pe cineva la care sa tii cu adevarat, cand in urmatoare secunda ajungi iar de unde ai plecat? Pentru ce? Doar ca sa te trezesti a doua zi , de dimineata, cu ochii umflati de la cat ai plans toata noaptea si te-ai certat cu Dumnezeu ca te face sa suferi prea mult, cand tu poate nu meriti asta?????!!!!!!!! Cand tot ce vrei e sa tina si la tine cineva, cu adevarat.........Sa ai un strop de fericire in fiecare zi, sa stii ca esti important/a pentru cineva in momentele lui/ei cele mai grele........Atat.........Azi, incerc sa adun de pe jos propriile-mi cioburi ce au mai ramas din fiinta mea..........Nu pot sa inteleg de ce se joaca cu sentimentele tale, te lasa sa crezi ca poate iesi ceva frumos dintr-o simpla nebunie si in final, iti dau lovitura de gratie.......Offfff, si macar de nu i-as fi vazut impreuna si as fi aflat de la prietenii lui......Dar NU! Trebuia sa-l vad pe partea opusa a strazii, cum o tinea de mana si se indreptau amandoi spre aceeasi facultate, unde invat si eu.......Cel putin, eu plecam atunci si ei se duceau spre cladire......Insa, doare al naibii de tare chestia asta.......In plus, daca stau si ma gandesc ca o sa ne mai intalnim intamplator pe holuri; o sa-mi rascoleasca iar toate amintirile........De ce trebuie sa fie totul asa? Se spune ca indiferenta e cea mai buna arma, in cazul asta........Nici eu nu mai stiu........


http://www.youtube.com/watch?v=YlG0G5YgnfA&feature=related

4 comentarii:

Adi Lepadatu spunea...

Of, draga mea Silvi... Trebuie sa ai foarte multa grija inainte de a te aventura cu cineva. Nu trebuie sa te lasi impresionata asa repede de o privire atenta, de un flirt ci de mai mult. Sa te lasi mai mult cucerita, sa il lasi mai mult sa insiste si apoi daca vezi ca el chiar are intentzii serioase sa faceti pasul de a fi impreuna. Din ce am citi, e vina lui ca a fost neserios si s-a jucat cu bunatatea ta... Urat din partea lui...

Trebuie sa fii mai puternica, mai abtitzioasa, mai greu de abordat. Sa nu te mai lasi impresionata usor de gesturi de astea ieftine... :)

E in zadar sa suferi tot u. Nu merita nimeni si nimic. Cea mai importanta esti tu. Iubirea nu e o prostie ci trebuie nascuta doar dupa ce au loc pasi importanti intre 2 oameni... :)

Te pup si fii puternica. :) ;) Sunt convins ca pt fiecare dintre noi exista jumatatea. Trebuie doar sa avem rabdare. Stiu ca e greu, dar asta trebuie.

silvia spunea...

Adi, uofffff.........ai dreptate...atunci cand am incercat sa o fac pe inabordabila, iar am pierdut....am luat totul ca pe un joc si in final, jocul s-a intors impotriva mea(cand am vrut sa fiu eu mai....inaccesibila).......si da, asa este...el s-a jucat cu mine.....din pacate :( chiar credeam ca lucrurile pot evolua..toti mi-au spus sa am rabdare si in cazul asta, si am avut, pana cand Dumnezeu mi-a aratat asta......poate ca asta e adevarata lui fata si poate a fost mai bine ca s-a intamplat asa....ce ironie...si totusi, nimic nu e intamplator.....nu e greu, este mult prea dureros totul...dar sper sa trec si peste asta....cad, ma ridic si merg mai departe :) miiiiiil gracias ca imi esti mereu aproape, nu stiu ce m-as face fara oameni ca tine...care stiu sa-i inteleaga pe cei din jur, si cel mai important: stiu cum sa le vorbeasca :) multumesc inca o data pentru tot:* te pup:*:*:*

Adi Lepadatu spunea...

cu mult drag! pup.

andrar spunea...

ca sa'ti raspund la postul depsre prietenele mele.....da stiu ca n'ar trebui sa ma tot agit atata....dar ma doare....ma doare ca am crescut cu ele....am 20 ani si ne stim de 19...deci de o viata...e greu...si am momente cand zic sa rup orice legatura cu ele....dar nu pot....parca anii astia ma trag inapoi.....

si referitor la post'ul tau....dragostea nu e o prostie....e chiar superba....dar nu oricine o merita....asta e....dragostea nu te intreaba daca esti pregatit sau nu....ea apare cand nu te astepti si iti dai seama ca tii la o persoana care n'are nici o treaba cu tine....sau ca poti avea parte de cea mai frumoasa poveste de dragoste...eu acum vorbesc din pct meu de vedere...din ce am trait eu....