joi, 24 iunie 2010

Picuri

De amintiri, de zambete. Zilele astea a plouat exagerat de mult, poate. Dar m-am simtit excelent. Ploaia ma face sa simt in felul asta. Gandurile mele se regasesc in vantul furios de afara, sentimentele sunt mangaiate de stropii ceresti iar pielea mea.........tanjeste dupa caldura mangaierii tale. Ciudat,nu? Stiu ca esti langa mine in orice secunda, insa doar spiritual, de cele mai multe ori. Fizic, este mult prea greu. Si totusi, te vreau langa sufletul meu........Ma poti acuza de propriul rasfat, de egoism personal. Nu-mi pasa :) O spun senina, fara a tine cont de consecinte. Sunt un copil, atunci cand vreau. Insa, doar tu ma cunosti cu adevarat. M-a napadit nostalgia. De ce? Iti simt lipsa. In suflet, timpul imi picura amintirile noastre :)

Niciun comentariu: