luni, 7 iunie 2010

Oameni.....altfel

Ma refer la cei care au insemnat, inseamna si vor insemna mereu ceva in viata mea. Recunosc, postul asta este inspirat de o alta postare a unei persoane ce imi place incredibil de mult cum isi asterne gandurile si slovele pe blogul sau (sper ca stie el cine este :D) . Intalnim diversi oameni, diverse caractere. Se perinda multi oameni prin viata noastra, dar am invatat ca numarul celor care ne raman in suflet, este de fapt, infim. De ce? Pentru ca majoritatea se ghideaza dupa societate si atat. Sincer, prefer sa fiu vazuta ca o ciudata si nebuna, decat sa ma confund cu restul lumii. Am noroc. Nu sunt singura; sunt cateva persoane ce se incadreaza in categoria......altfel. Si ma bucur. Imi pastrez propriile principii si idei, indiferent de parerea lumii. Imi place sa spun ca sunt unica :) Sunt putini cei care stiu sa aprecieze asa ceva. Daca ai descoperit un astfel de om, pastreaza-l pe viata. Iti va fi prieten/a, frate/sora.......Poate si iubit/a. Cum zicea o prietena foarte buna, ei sunt genul de persoane cei ii intalnesti o data in viata, daca ai norocul asta:)

2 comentarii:

flo spunea...

Nebuna, ciudata??? Aloooo...Nu cred ca cineva poate fi judecat dupa numarul prietenilor pe care ii are. Eu am doar doi prieteni si ma simt minunat cu ei.

silvia spunea...

Flo-Nu e vorba de a fi judecat dupa cati prieteni avem, ci faptul ca oamenii cu adevarat speciali sunt putini si trebuie apreciati:) Si eu am cativa prieteni, dar tocmai asta ma amuza, uneori. Sunt multe persoane ce spun ca au o groaza de prieteni, dar in final isi dau seama ca nu au pe nimeni.