vineri, 4 iunie 2010

Imi vei lipsi mereu..........

S-a terminat. Am ramas prieteni. Vom vorbi in continuare la telefon, vom tine legatura. Mi-a zis ca ii pare rau ca s-a ajuns aici, nu ar fi vrut asta. M-a facut sa rad pana si in ultimele clipe de relatie, desi am simtit ca incepuse sa planga, un pic. A schimbat subiectul si m-a tachinat, doar ca sa nu plang si eu mai tare decat o faceam deja. E cel mai bine asa. A ramas sa ne vedem dupa ce se va intoarce din Germania. Mi-a spus ca i-a facut placere sa ma cunoasca, sa am grija de mine si mi-a urat succes in toate. Offfff...........Si cat de rau ma doare sa stiu ca nu voi mai fi puiutul lui, his baby, his sweety, "meine liebe" , suparici, fetita lui, puiul lui........Ca nu voi mai sta in bratele lui, ca nu-l voi mai saruta......Ca nu-l voi mai sti al meu, ca iubit. Ironia sortii face ca exact atunci cand am vorbit cu el la telefon, in seara asta, pe un post de televiziune sa dea clipul "Don't miss missing you", exact melodia ce mi-a trimis-o el acum ceva vreme.........Ma doare, imi va fi dor de el.............Desi mi-a zis ca fi mereu acolo, pentru mine............

2 comentarii:

vert spunea...

Salut!
Hahaha ! Voi,femeile,sunteti mai imprevizibile decat viata ...Dovada ultimele tale doua postari :P

silvia spunea...

:)) doava ca m-ai facut sa rad, dupa ce am tras o boceala aseara:)) bine ai venit pe aici:D