sâmbătă, 26 iunie 2010

Doar timp......

Amintirile imi plang pe la colturi, ghemuite intr-un hamac agatat in mijlocul ploii. Le simt lacrimile ce-mi ard si ultima farama de suflet ramasa. Privesc in jur; imi vad gandurile imprastiate peste tot. Sperantele ce zambeau candva, acum stau cuminti, vrand sa le imbratisez iar. Ma uit absenta la ele, la amintiri......Simt doar o furtuna ce se inteteste in mine, cu fiecare secunda ce trece.....De ce timp? Ce ti-am facut? De ce vise? Cu ce v-am gresit? De ce, Doamne? TU ai raspunsul la toate; Te rog, gaseste-l si pe al meu. Dezamagire.......Dor.....Si DA, iti simt lipsa.......Inca......Mi-ar fi placut sa fii aici si sa ma tii in brate, dar.........Mereu vor fi obstacole.......Doamne, ai grija de el, Te rog........Si daca esti bun, da-mi si un raspuns.......

Niciun comentariu: