joi, 17 iunie 2010

Ganduri si insomnie

Nu am somn. E 3 si un pic a.m. si nu pot dormi. Am vorbit pana acum cu cel cu care am ramas prietena. The last one :) Am ajuns oarecum la niste concluzii, pe care deja le-am testat; sau cel putin eu am facut asta. Da, ne simtim mult mai bine acum, in postura de simpli prieteni. Eu, personal, pot vorbi mult mai relaxata despre anumite subiecte, pentru ca stiu ca nu-l vor mai deranja atat de tare si nu voi mai rani pe nimeni si nici nu mi se va reprosa un lucru anume. Nici inainte nu pot spune ca primeam reprosuri semnificative, dar acum este altceva. Ne leaga in continuare tot felul de nebunii, subiecte discutate exclusiv in engleza si altele, dar poate ca cel mai mult a ramas grija fata de cealalta persoana :) Se pare ca i-a fost dor sa mai palavragim, ca inainte, cand vorbeam si cate doua ore........In timp ce vorbeam, mi-a spus in mod inconstient, "baby". De aici, s-a ajuns la o discutie despre a ne spune pe nume sau a ne adresa unul celuilalt, la fel ca inainte. Mi-a spus ca a invatat multe, ca are ceva mai multa experienta decat mine, lucru adevarat de altfel, si nu-l deranjeaza daca eu ii spun la fel ca inainte. Daca ii spun pe nume, e ca si cum as pune un perete intre noi, o distanta, o bariera. Si nu vreau asta. Acum o stie si el :) De ce nu vreau? Pentru ca a fost o relatie mult prea frumoasa, furtunoasa si funny, in acelasi timp, pentru a impune acum o distanta. Suntem destul de mari incat sa ne dam seama ca asta ar insemna departare, in mare parte, si se pare ca nu prea ne dorim acest lucru :) Pana la urma, totul e bine cand se termina cu bine. Iar eu sunt linistita :) Ma bucur de viata si rad cat pot de mult. Momentan :)

Niciun comentariu: