marți, 5 ianuarie 2010

Zambet.Liniste. Siguranta.

Daca e sa fie al meu, va fi :) Pana acum, ne potrivim pe toate planurile. Ma simt bine, impacata sufleteste. Este greu, dar frumos. Ce va fi, vom vedea. Am facut deja un an :) Chiar pe 1 Ianuarie, in zi sfanta (Sfantul Vasile). Am crezut ca a uitat de asta, dar nu :) Are nevoie de intelegere din partea mea si sunt dispusa sa i-o acord. M-am rugat mult pentru a gasi un om ca el si nu voi renunta pentru nimic in lume la puiul meu. De ce? Pentru ca este tot ce mi-am dorit vreodata. Banii se pot face si impreuna, dar sufletul ne apartine fiecaruia si cu el venim pe lume :) Zambesc si imi dau seama ca mai am multe de aflat despre el. A trecut un an si mai avem sa ne descoperim unul pe altul. Cred ca asta spune multe :) Ma simt bine cu el, chiar daca fizic ne despart sute de kilometri; il simt aproape :) Sunt fericita si indragostita pana peste urechi.

p.s: si cand ma gandesc ca tocmai in cazul lui mi-am spus ca nu exista nici o sansa, din cauza distantei.......

Niciun comentariu: