joi, 21 ianuarie 2010

Pauza dintre examene

Daca tot ma simt bine,m-am gandit sa scriu despre omul care ma fascineaza de la o vreme incoace. Nu as putea spune ca este un barbat frumos, in sensul de "papusica", nu pot spune ca e slab (fizic vorbind) si nici macar nu are toate tiglele pe cap. Dar e funny, spontan, talentat si......un pic ticnit :P Mi se pare un tip foarte ok, un actor foarte bun ca si comedian, un rocker fffff misto si un compozitor genial :) Nu stiu cati dintre voi si-au dat seama, dar este el: Black. Jack Black. Un tip normal, cu o poveste de viata obisnuita, cu diferite suisuri si coborasuri. Am vazut cateva filme cu el acum cativa ani; pe vremea aceea nu-i dadeam importanta. Anul trecut am vazut Year One si mi-a placut foarte mult cum a jucat :) Am inceput sa caut mai multe date despre el, tot felul de filmulete, reclame, interviuri...........Mi-am dat seama ca ma relaxeaza foarte mult genul lui de umor. Simplu, dar funny. Poate ca, spre rusinea mea, l-am descoperit cam tarziu. A jucat deja intr-o groaza de filme, si-a facut o trupa "Tenacious D" (D vine de la defense) , a scos albume, a castigat premii si tot asa :) Lasand la o parte faptul ca am o slabiciune pentru rockeri si ca al meu boyfriend apartine aceste tagme, Jack mi se pare o persoana fascinanta in sine. Are 40 de ani si cand il vezi cum se manifesta uneori, cum se prosteste si face tot felul de scene, ai impresia ca este un copil prins intr-un corp de barbat. Stiu ca in spatele acestor gesturi se ascund si alte scopuri, dar imi place naturaletea lui. Am vazut filmulete in care jurnalistii il strigau si incercau sa-i faca o poza, iar el nu-i baga in seama. Intr-un clip, il filmau cand era la o simpla plimbare prin parc, cu cei doi baieti, sotia si cativa prieteni. Au trebuit sa anuleze totul din cauza "curiosilor" care nu il lasau sa se bucure de aer curat :) In final, este si el om, nu? Dar sa revenim la relaxare.............Cum ziceam, zilele astea am vazut multe clipuri cu el, interviuri, scene din filme, etc; m-a facut sa rad si chiar m-au relaxat :D Nu stiu de ce, dar ma fascineaza persoana lui :) Poate ca daca as avea vreodata ocazia sa-l cunosc, mi-as schimba parerea, dar ca actor si cantaret, mi se pare demential :) Uneori imi pare rau ca nu s-a nascut in Romania :P Mi-ar placea sa-l vad intr-o zi, doar trecand prin fata mea.....Chiar daca stiu ca este doar un simplu om, in final :)



Niciun comentariu: