miercuri, 6 ianuarie 2010

Va fi mai bine

Acum trebuia sa fiu in autocar spre puiul meu. Dar sunt acasa; urasc vremea de afara......Mi-a stricat toate planurile.......Exact cand prinsesem aripi sa zbor, sa fiu fericita.......In doua ore si jumatate ar fi trebuit sa fiu in bratele lui, sa fiu a lui in noaptea asta..........In schimb, stau acasa si traiesc cu amintirile din vara, cu pozele de atunci si mesajele haioase.......El a plecat la Timisoara, sa vada un film in 3D. Eh, macar m-a scos din starea asta trista la un moment dat. Insa, doare sa stii ca ai fost atat de aproape de planul tau si acum esti atat de departe.......Azi-noapte l-am visat; conform traditiei, in noaptea dinspre Boboteaza, fetele pun busuioc sub perna pentru a-si visa ursitul. Am facut si eu asta; sa vad ce iese. Si l-am visat; eu intram in biroul lui, el detinea o companie si cand m-a vazut intrand, a zambit larg, s-a bucurat sa ma vada. In vis, noi aveam deja o relatie apropiata iar eu il ajutam in tot si toate. A fost un vis ciudat; nu cred atat de mult in lucrurile astea, niciodata nu am facut asta pana acum. Poate e doar un vis sau poate chiar asa va fi. Doar Dumnezeu poate sti....Cert e ca ne-am cunoscut intr-o zi sfanta si asta nu poate fi decat un lucru bun si poate un semn :) Chiar pe 1 Ianuarie, la inceput de an :) Sa fie asta un nou inceput in viata mea? Poate cel mai important capitol din destinul meu?

Niciun comentariu: