vineri, 22 ianuarie 2010

Fir de ata.........

Ce este viata? In momentele grele iti dai seama ca noi suntem niste simple papusi pe scena vietii........Am aflat mai devreme ca a murit tatal unei prietene foarte bune.......Nu-mi vine sa cred......Ea s-a dus dimineata la facultate, la un examen, si cand a venit, tatal ei era in coma, la spital.........Maine il inmormanteaza......Maine am examen.........E greu........Ma doare asa tare.......Ne cunoastem de 13 ani de zile, am impartit atatea impreuna.........Cand ma gandesc ca si eu eram sa-l pierd pe tatal meu acum doi ani.....

4 comentarii:

Romina.R. spunea...

pierderea unei persoane dragi este precum pierderea unei parti din tine, de multe ori ai vrea sa ii auzi vocea , sa te certe, sa te incurajeze ..sa iti dea sfaturi si te trezesti stiind ca nu mai e..
pur si simplu iti vine sa arunci totul la gunoi doar pentru o clipa in care sa il/ o ami vezi.

Romina.R. spunea...

pierderea unei persoane dragi e precum pierderea unei parti din tine,de multe ori ai vrea sa il vezi zicandu`ti asta nu e bine, se face asa, sau sa te incurajeze, sa iti dea sfaturi. Si te trezesti la un momendat realizand ca esti singura, ca nu mai e...probabil ai arunca totul la gunoi numai sa il mai vezi o data.

Andreea spunea...

E dureros sa vezi cum persoane dragi dispar de langa tine. Am trait si eu experienta asta. Era cea mai buna prietena si o cunosteam de 7 ani. Dar astea trebuie sa fie lectii de viata din care sa invatam sa apreciem fiecare persoana din jurul nostru.

silvia spunea...

Romina-Sa stii ca asa e....Tin minte ca aveam 5-6 ani cand a murit strabunica mea si i-am simtit lipsa acum cativa ani, mai mult ca niciodata.....A trebuit sa scriu un poem, pentru a-mi descarca sufletul....

Andreea-Azi cred ca am mai invatat o lectie de viata. Aceea de a ma bucura de toti cei care au trecut prin viata mea:) Imi pare rau pentru tine.....