vineri, 8 ianuarie 2010

Mai mult decat dureros.......

Va pleca in vara.......Sa munceasca in strainatate, sa-si faca o viata mai buna, sa-si ia o masina, sa-si aranjeze casa......Mi-e teama de momentul ala, deja ma doare........Mi-a spus ca nu-i va fi usor; fara parinti, fara prieteni, fara prietena.......Dar pleaca pentru a putea realiza ceva in viata asta. Eu il sustin, sunt langa el, chiar daca ma doare sufletul, chiar daca o sa ma simt iar a nimanui.........Chiar daca il iubesc.......O sa ma sacrific pentru binele lui; pentru ca vreau sa-i fie bine, sa nu-si mai faca griji din cauza finantelor, sa fie implinit din toate punctele de vedere. Dar cu noi cum ramane? Ce vom face daca va pleca in Italia? Are 3 oferte de lucru; momentan nici una nu este certa. Dar e hotarat sa plece.........Iar eu.......Nu stiu ce o sa fac. Toti imi spun ca relatia se va rupe, ca distanta va distruge tot, ca el va gasi altele pe acolo si ma va uita.......In seara asta ma va suna sa vorbim despre noi. Va pleca in apropierea verii. Poate la sfarsitul lui mai. Eu va trebui sa merg inainte, sa zambesc..........Indiferent ca in suflet va fi un rau de lacrimi.....M-am suparat pe Dumnezeu..........De ce imi daruieste un om pe care l-am dorit dintotdeauna si acum o sa mi-l ia? De ce imi ia linistea si pacea din suflet? Cu ce am gresit? Sunt chiar atat de rea? Nu merit sa fiu fericita langa omul la care tin? Simt cum se darama totul in jur.....M-a invatat sa cred iar in oameni, sa zambesc, sa ma bucur de viata, sa merg inainte, cu bune si cu rele, m-a certat cand am gresit, a fost acolo cand am crezut ca totul se termina daca pic un examen, m-a incurajat in momentele grele, m-a felicitat si mi-a dat aripi atunci cand totul mi-a reusit, mi-a explicat cand nu am stiut. Ne-am certat, ne-am impacat, a stiut sa treaca peste copilariile mele, am trecut peste tot felul de lucruri. Iar acum..........Viata mi-l va lua in cateva luni.......Va trebui sa merg inainte, dar cu lacrimi in suflet. Va trebui sa zambesc, chiar de voi simti ca ard de dorul lui. De ce? De ce, Doamne? De ce?!!!!!!!!!!!

2 comentarii:

andrar spunea...

asta e cursul vietii.altceva nu stiu ce pot spune.

silvia spunea...

Posibil....