joi, 21 ianuarie 2010

Liniste, examene si alte planuri

Ne-am impacat in aceeasi seara, la vreo 3 ore dupa cearta aia oribila. Simteam ca am o piatra pe suflet, ca nu pot respira, ca il pierd...Am facut eu primul pas. In final, nu trebuia sa ma supar din cauza mesajelor. A fost un gest infantil. I-am spus ca imi pare rau pentru discutia aia; regret ca i-am stricat seara, dar fiecare din noi are vina lui si nu suntem perfecti. Nici eu, nici el si ca ar trebui sa ne acceptam asa cum suntem, cu bune si cu rele. Doar ca i-am spus ce m-a deranjat si lucrurile ce le aveam pe suflet :) Am recunoscut ca sunt copilaroasa uneori si am promis ca voi incerca sa nu ma supar pentru orice prostie :) Mi-a trimis mesaj. A inteles, mi-a zis ca nu-i nimic, ca se mai intampla, sa stau linistita, e totul ok :) De atunci, totul merge bine :) El vrea sa plece in strainatate, sa munceasca si sa ne stabilim acolo. Nu mi-a zis asta in fata, dar i-a spus mamei ca ar vrea sa stranga niste bani, sa-si aranjeze casa sau sa-si ia alta, sa aibe o masina si sa ne stabilim acolo dupa un timp. Pana atunci, mai este; momentan am de terminat o facultate si un master:) El a inteles si ma sustine in tot ce fac :) Au inceput examenele. Pana acum am avut doua, maine mai am unul. Au fost 3 zile pline de stres si nebunie. Nu e primul an de facultate, dar stresul tot isi pune aprenta pe noi. De luni, intru oficial in sesiune:) Sper sa le iau pe toate:) Ma bucur de sustinerea lui si a celor din jur :). Totul e bine, chiar daca mi-e dor de el. Cred ca o sa dorm dupa toata nebunia asta :P Multa bafta celor care sunt in sesiune si sa ne auzim/citim cu bine :* Aveti grija de voi :) Doamne Ajuta sa ne iasa toate bine! ;)

Niciun comentariu: