duminică, 28 februarie 2010

Sub tratament

Ma simt mai bine. Sunt in curs de tratare a starii de spirit. Ma hranesc zilnic cu portii mari de Jack Black (si Tenacious D, bineinteles). Nu stiu ce are omul asta, dar ma fascineaza. Mi se pare atat de funny si plin de viata.....Am gasit dvd-ul cu "Tenacious D in Pana Destinului" (stiu, filmul e vechi) si m-am bucurat ca un copil de 5 ani cand m-am uitat pentru a mia oara la aceleasi secvente, plus scene din culise si din studioul de inregistrari. JB seamana cu un coleg de-al meu de facultate si cu puiul meu, in aceeasi masura. Toti trei sunt rockeri, asa ca se intelege pasiunea mea pentru Jabel :P Am vazut si Year One de 3 ori, pana acum :) Imi place vocea lui, traieste fiecare clipa la maxim si starea lui imi transmite o energie fantastica. Dap, mi se pare un om incredibil :) Probabil ca iar bat campii, dar mi-ar placea sa-l intalnesc intr-o zi, chiar si pentru o secunda, sa-i strang mana si sa-l felicit pentru toate rasetele si zambetele ce mi le-a furat :) Mai e un pic si trece si ziua de azi. Eu continui sa ma uit la Jack. Cred ca am devenit dependenta de el :P O seara cat mai frumoasa!

Niciun comentariu: