miercuri, 29 septembrie 2010

Pentru totdeauna

E raspunsul dat de mine aseara. Am vorbit despre mine, ti-am spus ca incep sa ma maturizez si o mare parte din acest lucru ti se datoreaza tie. Mi-ai replicat "Nu, nu e vorba de mine, ci de tine. Doar de tine depinde totul. Ma bucur sa aud acest lucru si ca am fost eu cel care ti-a deschis ochii." Gata, am renuntat la orgolii prostesti, la nervi si cuvinte aruncate aiurea, nu mai vreau sa ne certam din cauza unor prostioare, sa te ranesc sau sa te supar cu tot ce-ti spun, uneori. O sa am rabdare si-ti voi da dreptate, atunci cand o vei avea. Te-ai indoit putin de asta; te-ai intrebat cat timp va tine schimbarea. Raspuns : "Pentru totdeauna." E vremea sa renunt la copilarii, chiar daca vom ramane mereu niste copii in sufletul nostru. Acum, trebuie sa lasam partea matura din noi sa iasa la suprafata. Am aproape 21 de ani, tu vei implini 25 in aceeasi luna cu mine; mai este un pic pana in decembrie :) Ne cunoastem de aproape 2 ani, ne-am vazut de doua ori, am stat in aceeasi casa timp de o saptamana; o experienta din care acum invat. M-ai vazut asa cum sunt eu; cu bune si cu rele, cu lacrimi si zambete. A venit timpul sa ne comportam ca niste oameni maturi ce suntem. Iti voi fi mereu aproape si tu stii asta. Nu vreau sa te simti rusinat fata de mine, nu ai de ce. Te apreciez si te iubesc asa cum esti. Pentru totdeauna :)

http://www.youtube.com/watch?v=rddaghPmu-I

Niciun comentariu: