luni, 13 septembrie 2010

Dor si iar dor.......

Au trecut doua zile. Inca ma trezesc si te caut prin casa. Ma astept sa te gasesc in balcon, fumand si privind peisajul, stand de vorba cu mama si glumind, vazandu-ma pe mine si tachinandu-ma, ca am adormit la film, stand la pc si jucandu-te concentrat. Te caut prin pat si nu esti. Este atat de gol si pustiu fara tine. Macar o singura zi sa mai fi ramas, sa te vad dormind langa mine, dimineata. Sa vorbesti in vis, sa ma trezesc si sa te sa privesc cum dormi; sa-ti fac poze in timp ce faci nani. Stau singura pe canapeaua din balcon si ma simt pustie. Nu mai esti aici, sa ma tii in brate. Imi este frig fara tine. Astept sa vii si sa fumezi o tigara....Imi dau lacrimile. Astept in zadar iar tu......tu esti la 800 de km de mine. Stiu ca ai plans in ziua in care ai plecat, te-am vazut cum iti stergeai lacrimile; chiar daca ti-a fost rau. Am fost, sunt si voi fi mereu a ta. Nu mai pot fi a nimanui. Te vreau doar pe tine. Atat. Ai zis ca si mie, si tie ne poate zambi frumos cineva. Sa nu trecem cu vederea sansa asta, ca nu se stie. Doar ca eu nu mai vreau pe altcineva. Tu esti suficienta mea, DARUL MEU DIN CER, asa cum ti-am zis si anul trecut, cand m-ai intrebat ce insemni tu pentru mine. Esti ursuletul meu de plus, asa cum mi-ai zis chiar tu de Craciun. Mi-ai spus ca va mai trece un timp pana sa ma obisnuiesc cu toate astea. Se pare ca ai avut dreptate. Mi-ai zis sa nu mai plang, ca nu ai murit. DOAMNE FERESTE! Imi lipsesti, puiutul meu drag......Dragostea mea, iubirea mea mica, dragul meu, pupi meu mic si pufos,bebele meu, Winnie meu, ratiunea mea de a fi.........TE IUBESC MAI MULT DECAT ITI POTI IMAGINA.......

Un comentariu:

Ivan cel Groaznic spunea...

Ah, iubirea...
Mi-as fi dorit sa fi scris si eu despre aceleasi lucruri, dar aparent, faptul ca sunt "ciudat" lucreaza in detrimentul meu mai mult decat si-ar putea imagina cineva vreodata. De aici apar mesajele mele cu tenta negativista...
Am tot negat chestia cu zodiile din simplul motiv ca nu cred in ele. Dar tot mai multa lume imi zice ca fac parte dintr-un tipar si aproape ca ma face sa inclin spre incredere...

Mersi pentru comentariu :)