vineri, 8 iulie 2011

Fapte, nu vorbe

Asta sunt cea de acum. Sunt imuna la cuvinte sau vorbe prea mari......Nu, nu le mai vad rostul intr-o lume plina de atatea masti.....In plus, te fac sa pari ridicol si atat :) Acum, prefer ca fiecare om sa-mi dovedeasca cine este cu adevarat. Sunt satula de asa-zisele "descrieri" ale oamenilor din jur; de cele mai multe ori nu au nici o treaba cu propria lor realitate. Spui ca ti-ai dori un anumit lucru? In cazul asta, nu mai visa cu ochii deschisi, munceste pentru el. Si apropo, eu visez doar noaptea si atat :) M-am schimbat? Hmmmm......Cu siguranta. De ce? Pentru ca asta e rostul vietii: sa te faca sa inveti din fiecare experienta parte, sa te biciuie cu lacrimi pentru ca mai apoi sa-ti daruiasca clipe unice, zambete, rasete, fericire. Iti pare rau? Poate ca ar trebui, uneori :) Sunt dura? Nu cred, sunt doar schimbata si atat :) Sunt eu, cea din secunda asta si cea care va fi mereu.

4 comentarii:

emma spunea...

Şi eu sunt intoxicată de atâtea vorbe mari...

silvia spunea...

emma- si macar daca si-ar avea cu adevarat rostul vorbele astea........

Anonim spunea...

Vorbele isi au rosul lor... Cel putin atunci cand vorbesti doar pentru ca altul sa se simta bine. Eu cred ca o minciuna nevinovata cateodata face mai bine decat adevarut pur, brut. Dar acesti oameni care iti inspira incredere si se vad mai mari decat o sa poata fi vreodata, care vorbesc doar fara sa realizeze nimic, acesti oameni ma dezgusta. Mie mi-a zis cineva: "Bah te tot lauzi si vorbesti dar numai vorba e de tine ca nu ai realizat nimic". Atunci i-am raspuns: "Ca sa poti realiza ceea ce vrei, de cele mai multe ori trebuie sa te lovesti si sa cazi, ca apoi sa ai experienta anterioara ca reper pentru ce NU trebuie sa mai faci, pentru ca nu ai facut bine acel lucru". Asa ca pentru mine, un om care incearca, si tot incearca pana reuseste e ok. Dar aia care vorbesc doar, fara sa faca ceva sa ajunga la o finalitate, alta decat aceea de a i se atribui epitetul de om mincinos, e un om inexistent pentru mine.

silvia spunea...

fiimaibun- eu m-am lovit de toate astea si tocmai din cauza asta am vorbit :) persoana din acel moment doar a vorbit si atat......Asta e.....Oricum, in timp s-a dovedit a fi un om irelevant pentru mine :)