marți, 1 martie 2011

Eu despre mine

Inainte de orice, multumesc Ruxi pentru leapsa :* Mi-ai facut ziua muuuuult mai frumoasa si zau ca imi vine sa-ti dau un hug >:D<
 Acum, sa spun 4 lucruri frumoase despre mine.......Stiu ca acum nu o sa fie deloc modesta, daaaaar as putea sa spun mai mult de 4, daca nu ar fi numarul asta, conform lepsei :P Ok, sa incepem :

1. Am suflet de copil si sper ca asta sa nu se schimbe niciodata :)
2. Ador sa rad, sa am prieteni si sa iubesc :D
3. Am invatat multe lucruri in ultimii doi ani iar toata experienta asta nu a facut altceva decat sa ma ajute sa cresc si sa ma maturizez frumos :)
4. Nu regret nimic din tot ce am trait pana acum si ma bucur de fiecare secunda din prezent.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ador să văd persoane vesele și bine dispuse :D îmi place că e contagiabilă starea asta

silvia spunea...

Cristi, poti sa iei si tu leapsa, daca vrei :D Am uitat sa mentionez asta in post :*