duminică, 13 februarie 2011

La naiba cu toate!

M-am saturat! Nu mai pot! Sunt satula sa-mi bat capul cu toti copiii, sa le demonstrez unora ca am crescut intre timp si sa "le servesc" cate o palma peste ochi atunci cand ei sustin sus si tare ca ma cunosc mai bine decat ma stiu eu pe mine, sa incerc sa le fac pe toate ok si pentru mine si sa-mi iasa pe dos, sa am si eu vointa de a-mi cunoaste mai bine colegii si pe ei sa-i doara in cot, desi tot ce vreau e sa ma incadrez si eu cumva, pe acolo......M-am saturat de atatea examene, invatat, stres, engleza si tot ce mai tine de facultate! Sunt satula sa mai stau in orasul asta; nu-l mai suport! Da, stiu......Am marea la picioare, nisipul oricand am chef, locuri superbe de facut poze, dar nu mai rezist mult timp aici! Vreau alt aer, alt mediu, oameni noi, locuri noi, aer tare de munte, zambete largi, relaxare, griji aruncate pe fereastra, libertate! Vreau sa ma uit la cer si sa spun ca sunt fericita! Sunt satula de atatea masti, de atatea demonstratii, de barfe, minciuni, ipocrizii, vise maturate cu farasul si aruncate in cosul de gunoi; ca deh, la mine toate sunt pe dos! Vreau un pic de liniste, echilibru, iubire si CERTITUDINE! Vreau sa am si eu macar o data in viata siguranta ca unul din visele mele medii se va implini! Se poate??????

10 comentarii:

addictionto spunea...

welcome to the real world! sometimes it sucks, but mostly it' pretty good.

silvia spunea...

addiction-vreau partea aia frumoasa mai repede :P

addictionto spunea...

fear not "little grasshopper" :D toate la timpul lor

silvia spunea...

Promit ca asa o sa fac :D :*

Anonim spunea...

Fă o listă a lucrurilor care te deranjează, a problemelor. Ocupă-te de ele pe rând. Nu ar fi rău și o mică vacanță :D Cu răbdarea treci marea. Să te muți din Cta nu e ceva chiar ușor. Nu e ușoară acomodarea în alt oraș când ești singură :D

silvia spunea...

Creve, de fapt, cred ca o sa-ti spun Cristi :D ideea e ca de sambata asta o sa am vacanta timp de o saptamana si in vacanta asta vroiam sa "evadez" putin prin tara, intr-un loc in care pana acum cateva zile stiam ca voi fi oricand primita cu bratele deschise. Intre timp, nu stiu ce s-a intamplat, inca astept un raspuns....Incerc sa nu ma concentrez pe lucrurile astea, dar se pare ca am ajuns deja la o limita:) Nu m-as muta definitiv in alta parte, doar as fugi putin de mare :P Multumesc mult de tot pentru.....tot, ca sa spun asa >:D< :* Promit sa tin cont de vorbele tale :) :D

Lusio spunea...

"Vreau alt aer, alt mediu, oameni noi, locuri noi, zambete largi, relaxare, griji aruncate pe fereastra, libertate!" - I feel you..

silvia spunea...

Lusio- uneori chiar simti nevoia de toate astea :D

Raducan spunea...

Cam departe cu pesimismul, poate mult catre extrem.
Daca planuiesti o vacanta iti recomand sa iei in seama printre alte locatii si Pensiunea Printul Vlad - Marginimea Sibiului un loc de basm (scuze de reclama www.printulvlad.ro - site-ul pensiunii) priveste pozele si ai sa te convingi.
Acolo sigur iti poti face ordine in ganduri si te poti relaxa.

silvia spunea...

Raducan-Exista in viata omului si momente de genul asta. Multumesc pentru recomandare, Sibiul e un oras absolut genial, am fost acolo acum cativa ani si mi-a placut foarte tare! :D