vineri, 29 octombrie 2010

Zambet trist

Stiu ca e tarziu, ca poate dormi la ora asta. Eu sunt treaza, ma gandesc la tine. Azi am ascultat o melodie ce m-a rascolit. Acum ii aud pe cei de la Iris cu Vals-ul lor........Ce frumoase versuri......Mi-ar placea sa fim mereu asa.....As da orice sa te sun acum si sa-ti spun cat de dor imi este de tine. Am mai vorbit si azi prin mesaje, dar nu ti-am mai auzit vocea de duminica.......Imi este un dor groaznic sa te aud razand, sa-ti aud glasul....Sa fii aici.....Maine noapte va pleca si tata, inapoi, in strainatate. Nu stiu cand il voi mai vedea. Ma simt atat de singura...Zambesc, dar privirea imi este trista. Unii isi dau seama de asta, altii nu.....Vreau ca tu sa poti simti toate astea. Atat......Imi lipsesti....Imi este dor de tine....Te vreau iar aici, cu mine.....

Niciun comentariu: