miercuri, 10 iunie 2009

Inca putin.........

Inca o saptamana si pot sa spun ca am scapat de grija invatatului, a examenelor, pentru o vreme. Mai e un pic.......Inca un examen si gata.....Mi-a ramas o...."amintire" pentru toamna, dar e ok. Vreau sa fac din vara asta una unica si plina de distractie; sa experimentez tot ce imi trece prin cap si sa rad cu gura pana la urechi, ca in aproape in fiecare zi :)) Vreau sa-l vad mai repede, sa am parte de surprize inedite, de momente speciale si de nopti albe :) E vara si e dreptul meu sa ma distrez :) Vreau sa prind rasaritul pe plaja, in bratele lui..........sa ne plimbam pe nisip in plina noapte si sa ne imprietenim cu marea :) Vreau multe lucruri si la fel de multe sunt sigura ca se vor implini. Tu ce vrei pentru vara asta? Ceva nou sau liniste?

Un comentariu:

andrar spunea...

eu vreau la fel....sa vina el...sa'l vad mai repede...sa'l tin in brate...sa'l sarut...sa ma distrez...sa fac tot ce'mi trece prin cap...