duminică, 12 aprilie 2009

Liniste.......Echilibru.......Planset......Dor.......

Azi am mai pus capat unui capitol din viata. Ma simt libera, intr-un fel......Stiu ca e dureros pentru amandoi, ca nu o sa mai fiu "ingerasul" lui, ca nu o sa ma mai trezeasca nimeni dimineata, nu o sa mai am cui sa dau mesaje de noapte buna.......Insa, cand distanta te desparte de persoana draga, lucrurile incep sa se complice mai mult decat ne dorim.......Universul imi este dat peste cap, regret ca a trebuit sa se sfarseasca asa......Stiu ca nici mie, nici lui nu ii este simplu......Insa,cineva trebuia sa faca asta, inainte de a fi prea tarziu.....Imi este bine, aparent.....In interior, e doar un ocean de lacrimi.......Nu e usor, dar e mai bine. Desi, sincer, nu stiu pentru care din noi e mai usor in momentul asta.......A fost un vis frumos, dar s-a terminat....Se spune ca nu trebuie sa plangi dupa lucrurile frumoase, ci sa zambesti ca le-ai simtit pe propria piele........Insa, natura umana ne face vulnerabili......Ne este imposibil sa nu suferim......Ma impart acum intre liniste, lacrimi si dor........Poate ca intr-o zi voi zambi iar.......Eu inca mai sper la un nou capitol......Si lacrimile cad.......Grele si amare......

7 comentarii:

andrar spunea...

si eu la fel.....si eu i'am spus adio...poate ca n'am facut bine....dar e mai bine asa....cineva trebuia sa puna punct

Ana-Maria spunea...

E bine ca ai puterea de a merge mai departe.

silvia spunea...

@ andrar-niciodata nu va fi bine pentru amandoi, dar cand unul simte ca nu mai poate continua, trebuie luata o decizie.....nu e usor, dar e mai bine....poate nu pentru el, dar pentru mine da :)

@ Ana-Maria- nu pot sa spun ca ma simt atat de puternica acum, insa viata nu ne permite sa ne aratam slabe in fata tuturor.....e mai bine sa trecem peste toate cu zambetul pe fata si fruntea sus :)

p.s: si pe mine ma cheama Ana :P

andrar spunea...

asa e....e bine ca te'ai pus tu pe primul loc....stiu ca nu e usor dar trecem peste...vorba aia:doar suntem fete mari....
eu asa am facut de data asta.....pentru prima data m'am pus eu pe primul loc si l'am lasat pe el pe al doilea....nu e usor...nici pt mine,cat si pt el...dar e bine asa...distanta isi spune cuvantul la un moment dat...isi cere drepturile si nu ii le poti da de fiecare data....

Princess spunea...

Va veni si linistea...iar noul capitol e pe cale sa se scrie...dar va trebui sa pui cerneala in calimara...si iubirea nu tine cont de istanta...nu te minti singura...eu am facut-o si am descoperit ca nu distanta e de vina...ci lipsa iubirii... dureros...dar e sanatos pentru picul de suflet ce ti-a mai ramas. Succes la alimentarea calimarii.

silvia spunea...

@ andrar-ai dreptate :) e bine sa iti pui propria persoana pe primul loc, uneori :) si oricum, viata e imprevizibila......asa ca, never say never ;)
@ Princess-multumesc mult de tot pentru spirjin! sper sa se umple curand calimara :)

Ana-Maria spunea...

Iti doresc un Paste fericit si multa multa bafta.