luni, 17 noiembrie 2008

Mi-e dor, imi lipsesti.....si nu mai stiu cum sa spun asta....

Stii cat imi e de dor? Stii cat mi-ai lipsit in momentele grele din viata? Stii cate griji mi-am facut pentru tine? Cate lacrimi am varsat gandindu-ma doar la tine? Poate nu vei sti niciodata asta, nu vei afla sau poate……..intr-o zi imi vei descoperi inima……..poate…….
Imi lipsesti in fiecare secunda, mi-e dor de tine, mi-e dor sa rad, sa zambesc, sa vad viata in culori vesele, sa stiu ca am si eu pe lumea asta, un inger pazitor…..Ca, in ciuda tuturor poate cineva ma iubeste si pe mine…Pare ca cersesc iubirea ta sau a altora, dar ce sa fac cu ce simt in sufletul meu? Cui sa strig singuratatea mea? Tuturor si totusi, nimanui…….
Stii……….multi cred ca sunt doar un copil la cei 19 ani ai mei (neimpliniti inca) insa inima mea este cea a unei femei mature care viseaza la siguranta, increderea, protectia ta…….Ma intreb daca e prea mult sa-ti “cersesc” un strop de iubire…….Poate ca multi ar raspunde afirmativ la dorinta mea inocenta………Lasa-ma, te rog, sa cred, ca tu esti altfel…..Ca stii sa iubesti oamenii in cel mai pur mod posibil, cu defecte si calitati, cu zambet si tristete, cu momente in care tot ce au nevoie este sa-i tii strans la piept pentru a lacrima linistiti in bratele tale………….Permite-le sa gaseasca in tine omul potrivit pentru ei……Lasa-i sa te iubeasca asa cum stiu ei mai frumos……Nu fugi, nu-ti vor face nici un rau; nu ar putea…..Iubirea ar pune stapanire pe toti…..Ramai vesnic un adult cu suflet de copil……..Toate acestea sunt sentimentele ratacite ale unui suflet inocent……
Pentru ca mi-e dor…..Mi-e dor de tine………Si atat…………

Un comentariu:

andrar spunea...

frumos....trist,dar frumos